hartenjagen

  • lucia

    wie is op de hoogte van de juiste regels voor het spel hartenjagen?

    alvast bedankt voor je reactie.

  • Elly Elfering

    Hallo Lucia.

    Voor de spelregels van hartejagen heb ik wel een tip voor je!

    Ik heb een tijdje geleden 2 boeken uit de bieb geleend waar over heel veel spelletjes uitleg werd gegeven,niet alleen kaartspelletjes, maar ook bordspelen.

    Deze boeken zijn inmiddels alweer terug naar de bieb, maar ik heb voor mezelf de titels en namen van de schrijvers opgeschreven, wie weet kom ik die boeken nog eens tegen.Het zijn echt hele goeie boeken, met onwijs veel spelletjes.

    Misschien heeft de bieb bij jou in de buurt ze ook wel, of kunnen ze het voor je vragen in andere biebs.Zoniet, mail dan even terug, dan zal ik kijken of ik ze weer een keer te pakken kan krijgen.

    Hier heb je de titels:

    Een wereld vol spelletjes, door:Jack Botermans-Tony Burnett-Pieter van Delft en Carla van Splunteren. Uitgegeven door Het Spectrum in 1987.

    Spel -Spelen en Spelletjes, door:David Pritchard, Uitgegeven door:De Lantaarn in 1994. Succes! Groetjes van Elly.

    lucia schreef:

    >

    > wie is op de hoogte van de juiste regels voor het spel

    > hartenjagen?

    > alvast bedankt voor je reactie.

  • Folkert

    Hoi Lucia,

    Op onze website vind je een link naar een (Nederlandstalig) freeware versie van hartenjagen. Tevens wordt op de website als in het spel uitgelegd hoe hartenjagen gespeeld moet worden. Hartenjagen kun vinden op onze website. Kijk hier voor op http://www.spellenweb.nl/kaart.shtml Veel speelplezier met het spel!!!! :-)

    Met vriendelijke groeten, Folkert van der Veen