Bonanza

  • Jean-Pierre Groffils

    Beste sky,

    Ook ik ben op zoek naar spelregels Bonanza Cartwrights. Heb de doos nog en alles erbij maar spelregels verloren. Zou het graag met mijn kinderen opnieuw willen spelen.

    Kan je het mij inscannen en mailen of eventueel kopie per post door afzender betaald.

    Bedankt op voorhand

    Jean-Pierre Groffils

  • Jean-Pierre Groffils

    Beste Suzan,

    Heb nog de speldoos maar geen spelregels meer. Zou het graag opnieuw willen wpelen met mijn kinderen. Kan u mij de spelregels scannen en doorsturen? Ik zou u heel dankbaar zijn.

    Jean-Pierre Groffils

  • g. Lodewijk

    hallo,

    Ik was aan het zoeken en zag dat jij die had. Het Is al een tijd terug maar

    Misschien kan je me nog helpen.

    Alvast bedankt.

    Greetlodewijk

  • Jean-Pierre Groffils

    ton Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zoek de spelregels van Bonanza.

    >

    > Dit is een oud kaartspel dat gespeeld wordt met

    > een bord waarop met fiches kan worden ingezet.

    >

    > Wie kan mij helpen?

  • Jean-Pierre Groffils

    Zou graag de spelregels van bonanza (kaartspel met fiches) willen. Heb nog de doos maar geen gebruiksaanwijzing.

    U zou mij een groot plezier doen.

    Jean-Pierre groffils

  • karina

    Website afapoker mempunyai bonus yang banyak bagi membernya. Ataupun website lapak303 juga website poker terpercaya yang banyak member setianya. Selamat mencoba ..

  • johnpaul

    The rules of Bonanza are simple. Each player is given five cards and will bid on the cards they want. The auction is open until only 3 players remain in the game. When this happens, everyone still in the game turns over the cards they are holding. The player who had the highest combination of four cards wins the pot!