freecellll

  • Annemiek

    Een heerlijk ontspannen spelletje freecellen is er niet meer bij, want 1 spel krijg ik maar niet af. Het is de versie van je bureauaccessoires en het spel met het nummer 31957. Wie kan deze maken en graag zou ik dan willen weten hoe?

    Ik kan niet uitstaan dat het mij niet lukt. wie helpt?

  • Stefan Roeraade

    Hoi Annemiek!

    Ik denk dat ik de oplossing voor je heb. In de stappen die ik hierna opschrijf staat een kleine letter voor de kleur (dus k is klaveren etc.), een grote letter voor heren, vrouwen en boeren(H,V,B), een getal is gewoon waarde van de kaart en een + betekent dat alles wat eronder ligt mee verhuist naar een andere plek. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

    Groetjes van Stefan

    Rij 4 helemaal weg (h8 k9)

    k6 terug op open plek

    h5 k6

    hB sV

    s10 hB

    h10+ kB

    s4 h5

    s3 weg

    h9 s10

    s5 weg

    k7 r8

    h3 s4

    rH op vrije plek

    h9 k10

    sV+ rH

    h9 s10

    s8 h9

    h6 k7

    hV weg

    r6 s7

    hV op open plek

    s5 r6

    rB+ hV

    s7+ h8

    k8 weg

    rV weg

    k5 h6

    s6 weg

    rB op open plek

    k10 rB

    k8 r9

    r4 s5

    s9 weg

    s9 op open plek

    r8+ s9

    hH op open plek

    kV hH

    kH weg

    r10 sB

    h7 s8

    r7 k8

    s6 h7

    k6+ r7

    kH op open plek

    rV kh

    sB+ rV

    sH op open plek!

    U hebt gewonnen! Nog een keer spelen?

  • Ton van der Veer

    Hoi, ik ben Ton en knotsgek van en op FREECELL, maar helaas lukt het mij niet meer om dat spel op de juiste manier op 't scherm te krijgen.

    Is het mogelijk dat ik zo'n spel ergens kan downloaden, zodat ik het toch weer kan spelen, want nu krijg ik steeds van windows98 een foutmelding en of ik dan maar wil afsluiten.

    Dus als het enigszins lukt, wil ik dit spel graag downloaden om het vervolgens op 'n cd te zetten.

    Bij voorbaad dank.

    Ton van der Veer, veer123@wanadoo.nl

  • Annemiek

    misschien zit het wel bij de opstart cd's die je bij aankoop van je pc kreeg

    want het zit meestal standaard op je pc. Anders misschien bij Startpagina “freecell” intypen. en kijken op een site voor gratis downloads.

    Je moet het ergens kunnen downloaden. Succes!

  • Rogier

    Hoi Annemiek,

    Wie zit er niet regelmatig vast bij Freecell? Als je andere freecell spelletjes wilt spelen kun je ook hier kijken voor een verzameling: online freecell spellen.

    Groetjes, Rogier

  • Bit

    Ik speel altijd freecell op mijngame en krijg er nooit genoeg van, ik heb het idee dat deze versie nog fijner speelt dan degene via de bureau accessoires. Laat maar weten wat je van dit kaartspelletje vind