puntentelling boerenbridge

  • kara

    Kan iemand mij vertellen hoe de puntentelling voor boerenbridge ook alweer is?

  • cees

    kijk bij 10 op en neer

  • Webbie

    Kijk eens op enze site www.bbcz.nl daar vindt je alles over de puntentelling.

  • Marcel

    Hallo Kara,

    Je kunt de spelregels vinden op www.anoukdeelt.nl

    Dit is een website van een boerenbridge vereniging.

    Groeten,

    Marcel

  • Martin

    Kijk op onze site www.bbcz.nl voor de puntentelling……wij spelen inmiddels ook een variant van het spel door een vrije joker beschikbaar te stellen die je in elke willekeurige ronde mag gebruiken. Je krijgt dan dubbele punten als je het haalt,als je het niet haalt een dubbele aftrek van punten.

  • Marcel

    Dat van die joker is een leuk idee. Ik zal eens kijken of het bij Anouk Deelt www.anoukdeelt.nl ook ingevoerd kan worden.

  • Frits Bentsink-Friskorn

    Wilt u de speelwijze en puntentabel hebben van Broerenbridge mail dan naar mij op k.friskorn@home.nl

  • Henk

    Als je goed zit:10 + 2 per slag

    Als je fout zit: - 2 per slag

  • Frits Bentsink

    Als u een mail stuurt naar k.friskorn@home.nl dan ontvangt u van mij in 32 punten de volledige spelregels va Boerenbridge zoals het in onze club te Nijverdal wodt gespeeld.

    Groet

    Frits Bentsink te Nijverdal.( type in Google: Frits Bentsink)

  • Cor Loeffen

    Ik was op internet aan het zoeken naar een scoreformulier voor boerenbridge.

    Ik heb dat ooit een heel mooi gezien, maar kan het niet meer vinden.

    Nu kan ik wel proberen er zelf een te maken met Excel, maar zo mooi kan ik dat toch niet.

    Zoudt U mij een scoreformulier voor boerenbridge kunnen mailen.

    IK zou daar erg mee geholpen zijn.

    Groeten,

    Cor Loeffen