Spelregels schoppenvrouwen.

  • Marco de Haas

    Wie o wie kan mij aan de spelregels helpen van het kaartspel schoppenvrouwen of duizenden met als meest brandende vraag op iemand in 1 keer uit mag gaan als nog niet iedereen aan de beurt geweest is ????

    Groetjes Marco.

  • Snapper

    eerst moet inderdaad iedereen een beurt hebben gehad voordat je uit mag spelen.

  • esther

    als niet iedereen aan de beurt geweest is, mag je nog niet uit… de eerste ronde mag niemand in een keer uit

  • Hooper

    Kijk gewoon eens op www.scharrehoepers.nl -> links

  • eviltjuh

    hallo ik had een vraag over schoppenvrouwen mag je als je al 4 verschillende kaarten hebt liggen bijvoorbeeld 4 verschillende 10en mag je daar dan nog een 10 bijleggen gaarne snel antwoord alvast bedankt groetjes

    willem

  • berus

    nee je mag er dan geen kaarten meer bij aan leggen. er ligt dan namelijk van elk soort al een kaart. je moet dan weer opnieuw een setje van dat soort zien te maken

  • djamiela weis

    Mijn vraag iis ,,

    Mag je de schoppenvrouw weg go0ien als je die als laatste afpakt en met schoppenvrouw als enigste kaart in je hand blijft zitten,,,.?

    Marco de Haas schreef:

    >

    > Wie o wie kan mij aan de spelregels helpen van het kaartspel

    > schoppenvrouwen of duizenden met als meest brandende vraag op

    > iemand in 1 keer uit mag gaan als nog niet iedereen aan de

    > beurt geweest is ????

    >

    > Groetjes Marco.

  • djamiela weis

    Hello0w Hello0ww kan der iemand snel reageren op de vraag ,, aub dan kan ik verder spelen haha..

  • Michelle

    heejj wie weet waar je schoppenvrouwen ken spelen 0p internet..? ken eht nergens vinden graag antwoord gr

  • Maarten Maijer

    Djamiela weis

    rijmt op saucijs

    3 bolletjes ijs

    met een schepje rijst

    etend in een paradijs

    zogenaamd ben je wijs

    en dat komt door je prijs

    als je je achter de ramen bewijst

    en je benen omhoog hijst

    voor sonja de paardenhindernissen wijf

    PIEW PIEW !!!

    www.sonjahindernissen.djamiela.trassi.in.je.nassi.nl