Bonanza

  • arno dieteren

    hallo,

    ik zoek ook de spelregels van het spel Bonanza (jaren 70) dat je speelt met fiches en speelkaarten.

    Arno

  • janneke janssen

    hey petra, ik wil graag de nederlandse spelregels krijgen van het bordspel van bonanza,, of terwijl bean trader in het engels! heb je die? zo ja, kan je mij die toesturen??

    groeten janneke

  • ciska kromkamp

    Heeft iemand voor mij nog de spelregels en uitleg van het bonanza spel.Dat is een houten bord met een aantal rondjes erin waarin geld werd ingelegd.Stuivers of dubbeltjes.Tijdens het spel komen verschillende kaart combinaties aan de orde en als je dan de pot binnen haalt na lange tijd dan kun je aardig wat geld winnen.We hebben het bord nog wel.maar weten niet meer de spelregels alvast harstikke bedankt

  • Trijntje

    Hoi,

    Ik heb het spel .

    Dus wie intresse heeft hij is te koop.

    Bied maar.

  • Rene Bumann

    Hoi Trijntje,

    Ik heb geen idee wat je voor Bonanza wil hebben (als je hem nog hebt)

    Maar ik wil wel een bod doen van 15 euro? en e.v.t. verzendkosten er bovenop willen betalen.

    Wij speelden dit spel altijd bij mijn oma. Laat maar weten wat je van het bod vind.

    Groeten,

    René Bumann

  • enny

    hallo Petra,

    Het is wel al een poosje terug maar ik lees dat jij in het bezit ben van de spelregels van het bordspel Bonanza.

    Mijn vraag is nu heb je ze nog in jou bezit en zo ja zou je ze mij dan toe willen sturen?

    m.v.g. Enny

  • enny

    Beste Susan,

    Zou je zo vriendelijk willen zijn en mij de spelregels van het bordspel Bonanza toe sturen.Zo ik las ben jij in het bezit er van en wil ze wel scannen.

    Ik zou er heel blij mee zijn.

    Bij voorbaat dank. Groet Enny.

  • marcel

    Hallo,

    Ik zou graag het oude Bonanza spel willen kopen.

    Uiteraard gebruikt, tweedehands, want het spel is geantidateerd.

    Weet iemand misschien wie zo'n spel nog zou willen verkopen??

    Is een beetje sentiment, inderdaad uit de tijd dat Bonanza op televisie was.

    Bij voorbaat dank voor de moeite.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel

  • Ed Krijgsman

    Suzan,

    Het is een al een oudere discussie, maar zou je aan mij ook de spelregels willen toesturen? Ik heb het originele spel en ken de spelregels wel voor een groot deel, maar weet niet meer hoe het eindspel wordt gespeeld….

    In afwachting,

    Groet Ed

  • sky

    zou heel graag de spelregels van het spel willen daar ik wel het spel hebt maar niet regels erbij,,alvst heel erg dank ervoor

    gr SKy