De laatste weken heb ik hard gewerkt aan het uitwerken van mijn website: www.jogoweb.net (genoemd naar ‘jogo’ het portugese woord voor spel)

Het is een community site voor de liefhebbers van gezelschapsspellen. Als liefhebber van gezelschapsspellen is het een echte aanrader want zo kom je makkelijk in contact met andere liefhebbers, kan je zelf recensies schrijven op de site (in plaats van enkel maar recensies te kunnen lezen zoals op vele sites), reageren op posts van anderen, evenementen bekijken en toevoegen.

De website zal gemaakt worden en groeien door jou, liefhebber van gezelschapsspellen. Dus als je gezelschapsspel-evenementen organiseert, aarzel niet om ze aan de kalender toe te voegen. En als je je objectieve mening wil geven over een spel, schrijf gerust een recensie op de site!

Neem gerust een kijkje op de website voor meer informatie en indien het je bevalt mag je je uiteraard registreren en vrienden, collega's, kennissen, familie, leden van de spellenclub, … uitnodigen.

Binnenkort kan je door inhoud toe te voegen (recensies, evenementen) en vrienden uit te nodigen punten verzamelen (wel euh momenteel verzamel je al punten, alleen wordt er nu nog niks mee gedaan, t is nog transparant…). Om de x aantal maanden (nog niet gedefinieerd) krijgt het best scorende lid een prijs (gratis spel, ticket voor beurs,…). Ik ben nog volop in onderhandeling met spellenuitgevers hiervoor.

Indien iemand contacten heeft met spellenuitgevers, mag hij/zij dit gerust laten weten. Alle hulp is welkom!