Kan iemand mij vertellen of het klopt dat als de laatste kaart van de gesloten stock op is niemand punten krijgt ook al heb je al een canasta?
Ik loop tegen het volgende aan:
Mijn dochter had gisteren 2 canasta's en mocht dus uitkomen. Ze had echter nog maar 1 kaart en verder niets op tafel liggen en kon dus nergens iets aanleggen. Ja, bij mijn rijtjes op tafel. Maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Ze kocht dus telkens een kaart kopen en dan had ze er weer 2. Waarvan ze er een op de stock weglegde. En dan had ze er weer 1. Hahaha, om gek van te worden. Hoe komt ze in zo'n geval nou van haar laatste kaart af?
Ben benieuwd.
we hadden zaterdag een meningsverschil tegenstanders moesten met 120 op tafel ze had wel een onechte canasta in haar maar geen 120 pnt mag dat ik zei van niet.ze zei maar dat is toch al 300 pnt ik zei alleen als je uitgaat tellen die punten
met jokers en tweeen mag je toch blokkeren mag dat ook 2 keer halverwege de stapel weer een 2 of joker neerleggen.
als je de stapel pakt mag dat met een bijvoorbeeld 10 van de stapel een tien in de hand en daar een joker bijleggen. om de stapel te pakken
groetjes hanneke vogels
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?